fredag 13 april 2012

Den osminkade och okammade sanningen

Relativt glad ändo
 Jag har länge tvekat att sätta ut en bild av mitt fejs. Nu har ni i alla fall ett ansikte att koppla till alla texter som jag har producerat.
Försökte få ett fördelaktigt bild av mej själv med Iphonen. Alltid var det nåt finger i vägen och mitt i allt var videon på. Jag och teknik, hu-huh.
Inte kan jag mina mest fördelaktiga vinklar. Det enda jag absolut inte ville visa var min kalkon dubbelhake.
 Men nu tänker jag ta tjuren vid hornen och visa den totala "sanningen", den osminkade och okammade fejset av mej själv. Nu gör jag bara det.
Det är annars fredagen den 13.
Oh! Jag får nog lite ångest nu.

Sorry, spagetti bolognese skulle jag radera men istället så publicera jag den. Tur att det inte var nånting kinky stuff ifall nån hann läsa.

8 kommentarer:

  1. Hejsan! Trevligt att få ett ansikte till texterna :)

    SvaraRadera
  2. morjens de blev ju en lyckad bild, kalkonhakun syns int alls. att du nu int bara har photoshoppat höhöhö

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan du photoshoppa? Isåfall kan du kanske lära mej. För då skall jag minsann photoshoppa.

      Radera
  3. javisst... jaa.. dej har jag nog några gånger träffat i ungdomen... :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att du är jämngammal med min syster. Hon är född 74 och du har umgåtts med henne. Jag har nog oxå sett dej men vet inte i vilket sammanhang

      Radera
    2. :-) ja e en 72'a.. men tack, nu känner ja mej som 74'an
      (två år kan göra under....)

      Radera