torsdag 26 april 2012

En riktig praktmamma idag

Jag vinka hej-hej åt mina ungar. Idag skall jag städa. Jag har en kubik ren tvätt och 3 kubik smutstvätt. Jag skall köpa dammsugspåsar ifall jag får xy323233 rätt. Det är en vetenskap dammsugspåsarna. Vår tamburen är grande katastrofe och det är det första alla ser.
Sen skall jag belöna mej själv med bulla och kaffe. Det låter väl revolutionerande? Bulla och kaffe? Eller om jag sku ta 2 bulla och kaffe
Hej-hej Max
.

Grande katastrofe

Och Grande katastrofe

Och så lyser inte solen idag

3 kommentarer:

  1. int ser de så allvarligt ut, din grande katasrofe, de nog ganska medium

    SvaraRadera
  2. ja sku säga samma sak som Klara. vi har nämligen ännu värre.... och d e överallt! man vågar int ta nån hit in alls. men d e lika långt som brett me att städa här, d e en nanosekund o allt ser lika ut. suck!

    SvaraRadera
  3. Jag vet. Det brukar se värre ut. Men det kan jag inte visa här. Det måste ju se sådär snyggt stökigt ut. Lite sådär bohemiskt.

    SvaraRadera