tisdag 5 juni 2012

Äntligen

Idag har jag varit till tandläkaren, igen. Jag hatar, hatar och hataar det.

Munnen full med grejor som sprutar, borrar, slipar och gud vet tandläkaren gör. Jag har fullt upp med mina tvångstankar:
- nu spyr jag
- nu kvävs jag
- nu sätter jag tungan dit
- nu biter jag tandläkaren i fingret i rena rama desperation

Äntligen är det klart, mitt pepsodent hymy är vackrare än någonsin. Ni kan tro att jag har lätt för att smajla upp mig nu.
Nästa gång till tandläkaren först igen när jag måste. Hoppeligen aldrig mera.

3 kommentarer:

  1. jaa nu va de ett fint smile o man får säga,o så dyrt som de va så ska man nog smila så in i helvete.

    SvaraRadera
  2. D e ba å visa tänderna i morrn, på matchen ;)

    SvaraRadera
  3. Käskystä. Jag visar så gärna. Är så nöjd med tillvaron just nu.

    SvaraRadera