måndag 25 juni 2012

It's amazing

Konstigt är det. Helt omedvetet är det. Allt smått jag har handlar är petroleumgrönt/blått? just nu. Jag brukar inte handla blommigt heller men det har det oxå blivit nu.

Ny muminmugg, nya undisar i muggen, blommig klänning
under muggen och tandborste bredvid muggen. Allt i samma
fina nyans. Har oxå köpt ett petroleum nagellack men det har
jag lyckats tappa.
P.s underbyxorna i muggen är likadana som jag dreglar över
för några inlägg sedan. Robin Hood 3,99. Jee!

Fota Pappan och havet- boken för att den har
lite samma färg i vattnet

IT'S AMAZING!
Jag vet, jag vet! Jag skall berätta åt er att det är inte alltid så lätt och att det ibland tar sjukt. Vad jag pratar om får ni själv lista ut. Jag tänker inte avslöja allt.

4 kommentarer:

  1. ja visst e de en fin färg, dedär blommiga gillar jag skarpt,syns imårrn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Liknar nog lite Täti Moniiika i dendär kjolen men de må va hänt.

      Radera
  2. ...unttaren finns för 1,99 på rea, såg jag i gårdagens reklamblad :). sött.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Voj nej, då skulle jag ha fått ett extra par.

      Radera