fredag 3 augusti 2012

Elsas hemlighet

Söt som socker
Elsa lever ett fabulöst liv. Allt är fabulöst: jobbet, pojkvännen, kläderna, resorna t o m när hon provar på knark är det fabulöst.

För mycket snömos. Påminner lite om en harlekin-story. När jag var i tonåren läste jag en triljon harlekin böcker.

Denna bok är sååå 2012 och kommer att vara gammalmodig september 2012.

Låter jag som en medelålders bitterfitta nu? Jag? Näääh.

Nu skall vi fara till landet och städa vår lilla stuga. Den är 15 kvadrat och söt som socker, som Elsa.

3 kommentarer:

  1. du fick boken färdig då, e de nåt som jag sku gilla? lilla gula 15 kvadratern blev väl int helt färdig, jag väntar så att få se de lilla gullet när hon e klar, den kan ju bara bli popsit eller mera popsigare, syns imårgen på talkko, ser fram emot det, natinati sköna drömmar

    SvaraRadera