torsdag 23 augusti 2012

Vardagliga konstigheter

Brukar ni

. baka bulla och känna er som den bästa av mödrar för att i nästa stund få ett utbrott för att de äter upp alla på en gång?

-fixa små, vackra stilleben hemma när hemmet egentligen borde storstädas?

-switcha från kokhet till iskallt i bilen tills er karl blir galen?

-när ni kör höra så hårt på musiken att ni får ett släng av tinnitus och inte hör ambulansen med sirenerna på bakom er? Följande som tar bilen blir akut döv.

-lämna rent byk i maskinen 2 dagar?

-hota/belöna ungarna så alla tills sist blir helt råddiga i bollen och vet varken ut eller in?

-när ni strider komma ihåg alla gamla oförrätter och dra upp dem?

Hmmm, kommer inte på så där hastigt på flera konstigheter. Konstig!

4 kommentarer:

  1. *räcker upp handen för jag känner igen mej men erkänner inte det högt*

    SvaraRadera
  2. jo låter bekant, jag säger hysh tyst wilda sover i sakta ton, men de språket kan inte mina ungar, sen börjar jag till slut gala som en hök, o då vaknar wilda,o fy fan va jag blir arg,när man int kan lugn ner sej o vara förståndig, sen hojtar man o skriker nå, nu väckt ni henne, egentligen e man så jäävla arg på sej själv, men man måste ju va så löljlig o sjunka ner till 1m höjd för att kunna strida med nån, när de inte finns vuxna hem hihi

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att de finns andra som är konstiga. Det här är ju
    ganska "gulligt" i alla fall?

    SvaraRadera