lördag 8 september 2012

Ett underligt tips som fungerar för mej

När vi skall vakna på morgonen är det svårt hos oss. Ingen vill vakna alla vill sova och alla är arga för att vi måste stiga upp.
På kvällen när vi skall gå och lägga oss upprepas proceduren fast åt precis motsatt håll: ingen vill gå och sova alla vill vara vakna.

Jag bruka snuuusa så länge det bara är möjligt dvs  tills vi är försenade.

Nu har jag mobilen att ringa 5.59, 6.15, 6.23, 6.35, 6.40, 6.45.
6 gånger ringer min mobil och det är nästan en timme mellan den första och sista ringningen.

Det fungerar förvånansvärt bra! Testa!

2 kommentarer:

  1. jag har 6 6:30 6:40 7:05 jo de frågan om minuter på mårån, om jag blir väckt fel minut, så NAMMA då e helvetet löst ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och däremellan är helvetet inte lös;)

      Radera