onsdag 5 september 2012

Föreställ er två kaniner som gör ungar och aj-aj tobaken efter sexet


Föreställ två kaniner som tagit speeed göra ungar. Då kan ni oxå föreställa er hur mycket program jag hela tiden måste ha för att rööka.
Riktigt snart kommer jag att belöna mej med en tobak därför att jag är så himla duktig. OCH jag kommer att njuta och sedan kommer jag att LIIIPA och sedan kommer helvetet att fortsätta.

Ville bara att ni skulle veta det.

Jag är enkelspårig, jag tänker inte på något annat. Nu skall jag köpa bulla... Alltså är det så att loppet är kört om jag tar en tobak nu? Är det så? Eller är det bara bullshit det?

Borde jag köpa plåster, karameller och guuud allena vet vad allt man kan köpa när man inte  skall röka mer.

Nej-nej. Ingen tobak, Katja Linnea, köp en bulla. Snart går jag på Marthornas årsmöte och lär mej det ända rätta sättet hur man skall göra brunsås. Vadå? Jag är så himla präktig, riktigt en svärmorsdröm.

Vill du ha en tobak? Nånej. Jag röker faktiskt inte. VITTO! OCH HÖR SEDAN JAG RÖKER INTE. ÄR DU FÖR HELVETET DÖV JAG VILL INTE HA EN JÄVLAL TOBAK... PERKELE

2 kommentarer:

  1. men du har ju vart så envis, o du brukar lyckas med allt du vill, å om de int händer så som du vill, så kan du koma ti mej o skälla,de går nog bra ska du få se, vi sir ;)

    SvaraRadera