torsdag 13 september 2012

Jag vill ju inte ge en felaktig bild...

Men när jag stod där och band mina kransar så konstatera jag att jestas vad det är vackert. Lite fick jag nog styla för att få denna fina höstbild. Dvs jag cykla till Plantagen efter ljung, placera ett par lagon slitna korgstolar nonchalant på sin plats, band två jättefina kransar som jag satt längst fram som ett slags blickfång.

Men mer än det gjorde jag absolut inte, jag lovar.
Nu har jag 9 st kransar. Jag binder liksom på löpande band.
Kom och köp! Heimlaga kransar 10 euro styck. Kom och köp!
Int kommer jag direkt att bli miljonär men det är roligt att heittää läppä
på torget. I alla fall ifall jag skulle kunna det;)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Danke schön, bitte schön, hopp i sjön ;) så sa man alltid förr i tiden. Vitsi vad roligt.

      Radera
  2. fan alla kransar for ju, jag fick sätta undan, men 3 fråga efter den, men den va varattu ti min dörr, så nu e dom ju fina då, en trevlig liten saldo o många olika samtal o en moster från sverige med sin man som var den grandiosa avslutningen till mej, o många andra, fresh o trevlig som alltid, puss på er majlen o sten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Majlen och Sten var verkligen ett trevligt bonus på en trevlig torgdag.

      Radera
  3. Haha! Du är så rolig i dina beskrivningar :)

    SvaraRadera