onsdag 5 september 2012

Ses om x antal dagar

Jag vill verkligen ställa till besvär för jag är lite olycklig just nu.
Jag är piru som vill jävlas med allt och alla. Tror att jag kommer att ta en kort paus och vara piru nån annanstans än här bland alla snälla människor.

Tala tidigare om personlighetsförändring när jag blev gravid.
Känns lite som en förändring är på gång  nu oxå men på ett helt annat sätt. När jag har lämnat tobaken bort i 3 dygn så vaknar en annan sida upp:
en sida som pratar fullt och elakt med typ tyskt accent: ditt lilla smutsiga svin!

Brukar ni ha perioder när ni vill vara dumma, när ni vill missförstå, när allt är dumt, när ingenting är roligt, när ni  och när ni och när ni...........

Måste sluta hänga här för en tid annars kommer nån att bli förolämpad det hoppar så mycket grodor ur min glappa och elaka käft just nu. Ha det bra tills dess.

4 kommentarer:

  1. jepp... ja hadde dendär känslan förra veckan eller va de för två veckor sen.. ja va SÅÅÅÅÅ sur o bitter och helt avig. Tyckte riktigt synd om dom ja bor med :-/ såhär efteråt.
    t.o.m. katten fick sig en omgång.... men nu är jag "normal" igen. Ja tror det är något i luften ;-) och man måste få avreagera sig i något skede... eller va??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fattar inte hur det kan switcha sådär mycket och hastigt. Inte första gången och inte sista. Tobaken kan ju ha endel i saken.

      Radera
  2. jo men måst säga här vid sidan om rökare eller inte rökare, så nu e mina nerver så spända ibland med. så fast du röker så e du nog nervös, int blir man på något vis lugnare ifall man aldrig har rökt, lika stressig blir man, de bara en kanske liten ursäkt, men tycker endå fan att de fint med typer som kan sluta, för de ända farligt med tobak e att du andas dåligt, motionen försämras, o du dör tidigare, så hoppas att jag joinar dej snart ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingenting hjälper när jag är nervös. Det skulle eventuellt vara diapam då.

      Radera