onsdag 10 oktober 2012

Ibland får man så leidon på sin blogg

Ibland undrar jag varför jag bloggar. Varje dag skall jag "hitta på nånting". Till vilken nytta/glädje?

Ibland när jag bara slänger ut tankarna utan att tänka efter slår det mej hur jag sätter mej själv i blöt hela tiden. Till vilken nytta/glädje?

Kan jag säga att står bakom allt som jag har skrivt här på bloggen. Det måste jag ju för det är ju jag som skrivit det. Vissa grejer är inte så där uttänkta som kanske skulle vara önskvärt och äh! till vilken nytta/glädje?

En fuck you too dag idag som synes och till vilken nytta/glädje!



2 kommentarer:

  1. Jonej jag får lite samma fiilis ibland jag också. Jag brukar lämna bort skriverierna de dagar som det verkligen smakar trä.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra point att lämna skriverierna.
      Radera just ett inlägg som jag tyckte var lite not so Ok.

      Radera