torsdag 22 november 2012

Idag

Jag måla liljor igår, det var svårt.
Idag kommer jag att fnatta omkring med alla möjliga uppgifter som för all del inte är så viktiga men som jag måste göra för att få denna dag att gå smidigt.
- köpa 2st. födelsedagspaket
- pappersarbete
- hämta min systers unge från dagis
-föra/hämta från kalas min egen unge
-förhöra engelskaprov
-blogga ;)
-hushållsarbete
-dricka kaffe och äta bulla

Min yngsta sa imorse att jag skall inte tro på allt som står i tidningen. :) Igår hade de lovat vackert väder men det regna ju. Så det behöver inte stämma fast det står i tidningen. Vad bra att ungen är kritisk och kan tänka själv.

Imorse leta jag efter mina glasögon fast de var på mitt huvud hela tiden. Jag har tandvärk och därför tror jag att jag får lite fel i huvudet.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Hockeyträningar
    rasta hunden...
    allt är inte sant men mycket är intressant

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte hockeyträningar idag, kalas. Och förståss Maja hur kunde jag glömma den virrpannan

      Radera