måndag 10 december 2012

Verkligheten slår hårt till

Igår natt klockan 1 låg jag och försökte få tag på sömnen. Börja drömma mig bort. Hur skulle jag vara klädd när jag skulle gå på bloggfesten. Jag såg ganska foxy ut kan jag berätta. Vidare börja jag fila på mitt tacktal för jag hade blivit vald till århundrades finaste blogg. DÅ slog verkligheten till.

Vilken skitstank. Hela vår nedre våning stank. Det lukta så mycket att jag vakna från mina fina drömmerier. Det var vår hund som hade skitit på den finaste mattan. Jag rulla ihop eländet (alltså mattan inte hunden) och förde ut den raka vägen till roskisen. Jag var så ledsen, jag kunde ha vridit nacken av hunden och den som senast var ut med den, inte tillräckligt länge helt tydligt.

Och hunden? Den var nog oxå ledsen. Klockan 1 på natten mitt i den bästa dagdrömmen. Ge mej styrka.

2 kommentarer:

  1. Jag kan nog koma på en dröm, som e bättre hahahh.Trevligt att vakna av äckliga stanker, har vart med om de själv ett X antal gånger med Ebba nice eller bais.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt var så bajs så jag börjar vibrera vid blotta tanken.

      Radera