torsdag 10 januari 2013

Amishhoror och städmedel

Har varit till Repovesi. Repovesi är som en slags mental fristad för mej.

Vi har bl a diskuterat hur en amishhora ser ut, ifall de finns överhuvudtaget. Vidare har vi diskuterat ifall det är bättre att WC luktar klorin eller piss.

Sedan skrämde jag lite ungarna med att vargen kommer och tar dem, eller björnen. Den ena ungen blev så rädd att jag måste sluta. För det får ju inte vara på riktigt farligt bara lite spännande.

p.s en amishhora har ljust spretigt hår och så dendär lustiga huvudbonaden och kyska klänningen fast baktill har hon rullat upp klänningen så det är liksom grönt ljus för alla intresserade. Efter varje akt säger hon Amen.

3 kommentarer:

  1. jag e ibland rädd att nu kör vi ut när vi kör hem, för de svårt att ha tårar i ögonen o magkramper när man skrattar så mycket. klor ska de lukta i jävla simhallar å int hem på toan, min bisi gillar klor, jag föredrar något i citron ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi skulle antagligen skratta ihjäl oss ifall vi körde ut.

      Radera