tisdag 5 februari 2013

Tissar, tissar, tissar

På stranden på Kanarieöarna såg vi väldigt många äldre damer som var toppless.
-Huj, helvete, sa tonåringen, måste de? Försöker de få cancer med våld sa han när en 70+, jättebrun dam kasta övredelen.

Jag tyckte att det var härligt med alla toppless brudar. Han tyckte att jag är en fjolla.

Själv är jag för blyg, hämmad för att kasta min övredel. Fast jag lyckades i alla fall bränna mej så pass att när jag kom hem ville jag ingen BH ha. Jag klädde mig i bylsiga tröjor för att dölja mina hängpattar. Hmm...
Igår fråga mitt systersbarn snällt ifall jag kan använda BH redan. Och det kan jag.

Så nu är tissarna på plats igen.

1 kommentar:

  1. de va ju snällt att hon brydde sej om dina pattar,o kiva att veta när vi e 70 så kan vi lungt kasta övredelen på kanarieöarna ;)

    SvaraRadera