fredag 22 mars 2013

Hej kära läsare,

jag är i valet och kvalet. Jag vet inte riktigt vad jag skall göra.

Jag har bloggat över ett år här på Mumin och jag. Och om jag säger som saken är (muministiskt uttryck) så har det blivit lite som ett skötebarn. Lite måste det skötas, dias. Och jag tycker ju att jag har kanske världens bästa blogg. Lite som när man tacksamt tycker att man har världens bästa ungar.

Men jag har länge varit intresserad av att lära mig fotografera, att lära mig måla med akvareller. Jag har alltid varit intresserad av inredning och halva mitt liv har jag varit intresserad av odling, trädgård. Jag vill ha en blogg som har dessa ingredienser. Jag vill ha kanske världens vackraste blogg.

Så nu funderar jag på att avsluta Mumin och jag och börja blogga mer på min andra blogg   Linnéas butik.

Idag har jag fotat och resultatet kan du se på den bloggen. Två foton och 1 timme. Det tar tid för en nybörjare. Gå in och titta, vetja.

Nåja, inte har jag så allvarliga problem men trots det värt att tänka på. Hur lätt skulle ni kunna avsluta er blogg?

Kommer antagligen att fortsätta skriva tills jag vet hur den här sagan slutar.

Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar