fredag 16 maj 2014

Är jag en storbloggare nu?

Vet ni att en kvinna på All Things Moomin har tagit kontakt med mig. HON har tagit kontakt med mig. Vad är All Things Moomin? Nå, Mumintrollens officiella hemsida.
T o m  Mumintrollen hänger med i sociala medier.

På sidan kan du läsa om karaktärerna, lite historia om Tove Janssons Mumin-böcker och så finns där en butik. Fina grejer. Själv har jag så mycket Muminmuggar så det räcker och blir över men det finns ju så mycket mer: nyckelringar, väskor, sängkläder och t ex den här:

The Hattifatteners Lamp medium
Bild: All Things Moomin
En vacker dag skall jag ha den här fin-fina lampan.

Klicka in er på sidan och passa på nu. Det lönar sig för ni får en rabatt på 15%  med koden muminochjag. Koden är i kraft till den 21.6. Rabatten skall sättas i en ruta vid checkouten.

Det ni. Det kan jag bjuda på precis som vilken storbloggerska som helst. 

2 kommentarer:

  1. vart har min kommentar försvunnit??? från tidigare, I HATE THE INTERNET

    SvaraRadera